Thursday 29 January 2009

T.A.G

TAG? Apa tu? Abbreviation ke hapa? Tak tahu lah, tapi dalam dunia blogging ni biasa aku tengok tag menge-tag ni. Honestly, aku memang tak rajin nak membuat tag-tag ni, tapi memandangkan entry seterusnya pasal Scotland trip tu dah berhari hari aku tulis tak juga siap siap, so aku rasa boleh lah aku buat satu tag ini sebagai selingan. Tapi awal awal aku nak mintak maaplah kat puan penge-tag, sebab dlm blog dia tu ada 2 tag. Dimintanya aku buat tag no 1 yg panjang bebeno sampai nak kena jawab 30 soalan, so dengan sesukahatinya aku gantikan dengan tag no 2 tu ya... pendek skit, hahahaaa... ini syarat2 tag yg aku copy paste dr blog nya:

PERATURAN TAG

1. Pada yang telah berkahwin, anda dikehendaki postkan gambar perkahwinan anda dlm blog anda...
2. Pada yang belum berkahwin plak, postkan gambar perkahwinan yang paling bermakna buat anda yang pernah anda hadiri... contohnyer perkahwinan X-kekasih ker, kawan baik ker, artis populer ker.. tak kiralah, asalkan ianya membawa seribu erti buat anda...
3. Jangan edit2 tau gambar2 tue.. kalau banyak postkan gambar2 lagi bagus o.k tu jer, senangkan...


Aku edit juga sebab best pulak bereksperiment kaler2 ni, hahaa...
...dan ini gambar asal. Gambar dalam masejid, beberapa minit setelah bergelar suami isteri, fieeewiiit! :)
.
Time kami kawin kami takde amik jurufoto frofesyenal. Tak cukup bajet, huhuhuuu... Semua main tangkap sendiri saja dan juga gambar2 ihsan dari kamera kawan-kawan yg datang. Dan kami pun takde digital kamera time tu, tu la pasal gambar ni kena ditangkap balik... harap Suealeen berpuas hati walau pun lain yg dia tag, tag lain pulak yg aku buat, hahahahaaa....
.
Zasssssss!
.
***** *** *****
.