Thursday 21 May 2009

TAG & Photofunia

TENGAH-TENGAH aku malas & tadak idea nak update blog ni, Suealeen kasi TAG. Tag yang selalunya aku memang malas betoi nak buat. Dulu, Afid pun ada Tag aku jugak, 2 kali, tak buat buat sampai la ni. Tag apa ntah.. aku pun dah lupa daaa... ayo, sori aaa Afid! Short memory betoi la aku ni, dah tua ka? huhuhuuu...

.
------------------------------
.
SELINGAN
.

Bebaru ni melalui fotopages Nuzul, aku lihat cantik pulak dia buat gambar2 anak dia, Farhah Widad. So aku pun telah sama menggunakan web photofunia itu untuk Nabila dan Haziq... dan inilah hasil gambar2nya aku letak sini. Nak buat satu entry lain khas untuk benda ni, maleh betoi rasanya. Jom tengok...
.

Kakak selepas menerima £2.4million contract untuk appear kat cover majalah Vogue!

Apalah yg 2 minah ni admire sangat kat gambo kakak ni??

Mummy dan kakak promoting the Green The Earth campaign... ya la tu, ahak.
Iklan tepi jalan...

Duta Walls, dapat lah £1.5 million contract to promote eskrem diorang... :D
.
Now I can just dump/ignore most of the photographic softwares and their complicated/confusing technics and lessons and i shall thank to this and other similar web page that makes the life of the (not so) IT expert (i just hate to use the word illiterate!) like me much easier, hahahaaa... I surely would recommend you guys to this cewl website, its so simple and your pictures will look more interesting too. You dont have to do anything, just upload whatever picture that you've chosen into your selected frame and done! Very-very easy sap sap sui. Try la and no, no, nooooo..., i dont get any commision on promoting their website. It is just that: sharing is caring kata mawi. WORLD!
.
-------------------------------
.
...continue,
Tag si Suealeen ni comes with the logo below, amazing blog katanya. Apa yg amazing??? Uh, I am asking myself the very same question... tapi kan ramai yang camtu. Bila kita puji orang dan kata: you ni cantik lah, dia cakap, eh tak lah, mana cantik... Bila kita kata: kau ni pandai la, dia kata, mana ada pandai, biasa jer... Bila kita kata: Bodoh lah kau ni, dia kata Kau la bodoh, bodoh! hahahaaa.... lumrah alam memang camtu... org jarang nak ngaku... come to think about it, meh aku mulakan... ya ya... blog ni memang amazing. Aku sangat sangat kagum dengan penulisan dan paparan dalam blog ini. Membaca nya membuat aku terasa seperti terbang di awang awangan. Baca sekali memang tak puas, rasa nak baca hari hari. Sampai terbawa bawa dalam mimpi. Oh, memang betoi betoi bess dan sungguh sungguh lah amazing nya blog ini, hahahahaaa...
.
Bleh tak buang perkataan Uber tu & ganti kaler lain... Uber tu, bukan untuk fomfuan ja ka? Dia ni silap tag aku ni... Auw! tak rela...
.
SYARAT: Aku kena nyatakan 5 fakta tentang pemberi award ini. (tag orang pun ada syarat ke? huh!)
01. Suealeen ni aku rasa orangnya garang. Kalau ko tengok muka dia cam serius ja. Tu la penulisan dia jarang ada hahahaha, hehehee, kahkahkah. Huhuhuu...
02. Kenal dia melalui blog hopping, tak ingat dia hop ke blog ni ke aku yg hop ke blog dia...
03. Mengikuti perkembangan politik negara dengan begitu tekun sekali. Gud gud...
04. Dok rumah jaga anak, jaga suami & jaga jaga... aku rasa lah. Kejap pi interbiew, kejap nak juai kondo, kejap jadik consultant, kejap keja, kejap tak... ntah, aku kompius.
05. Minat bidang fotografi ~ gambar2 yg dia tangkap tak kurang menarik nya, sikit ja kurang dr gambar2 kat blog ni, hahahaaa.... :D
.
SYARAT LAGI: Aku pulak kena nyatakan 10 fakta/hobi aku... (apa apa aje lah benda tag ni!)
01. Sudah berkahwin, sekali... ahak. :)
02. I got a caring and a loving wife ~ Syukran
03. I got 2 cute and adorable children ~ Alhamdulillah
04. I play badminton almost every Saturday
05. Now i play bowling almost every Sunday
06. I like to travel/outdoor activities ~ it doesnt matter how far the destination is... picnic luar rumah or BBQ atas bumbung pun oke.
07. Secara naturalnya I ni pemalu dan pendiam orang nya. (sambil duduk sopan lantas meletakkan 2 tangan ke atas peha... :D)
08. I love my mum's & my wife's cook but i love them much much more than their cooks.
09. During summer I walk to office everyday.
10. I dont need ipod, I sing myself!
.
Dan... aku tamau panjangkan TAG ni pada sapa sapa. Kang aku bagi kang dia kata: Eh, mana ada amazing, tang mana nya amazing...? tapi logo tu dia tepek jugak kat blog dia, hampeh!
.
Hahahaaaaaaaaaaa.......
.

* tag lagi satu tu tak yah aku buat lah ya... award tu tarak sesuwai laaa, plus aku mim alif lam alif sin.... ahak.
.
.
***** *** *****
.